Zákaznický kontakt pro logistiku

''Technical perfection and automotive passion!''
New trends and expectations are reshaping the automotive industry. Inspired by the exciting new challenges associated with this revolution, Faurecia anticipates the future of mobility developing cutting-edge solutions for smart life on board and sustainable mobility.
If you’re willing to contribute and create value for tomorrow’s cleaner and smarter mobility, Faurecia is the place to be.

CO CUSTOMER CONTACT DĚLÁ?

  • Přijímá odvolávky zákazníka
  • Integruje požadavky zákazníka do MRP systému, používaného ve Faurecia.
  • Připravuje interní plán výroby na základě požadavků zákazníka
  • Přímo komunikuje s oddělením výroby ohledně odsouhlasení plánu výroby na příští období + realizuje případná řešení operativních záležitostí, zejména definování priorit na transport / expedici dílů z pohledu uspokojení potřeb zákazníka.
  • Vyhodnocuje plnění interního plánu výroby za uplynulé období.
  • Přímo komunikuje se zákazníkem ve všech otázkách týkajících se svěřeného projektu.

HLEDÁME

  • Silnou osobnost, analytické myšlení, zaměření na cíl
  • Komunikativní AJ slovem i písmem
  • Znalost SAP výhodou

NABÍZÍME

  • Zázemí stabilní firmy
  • Možnost využití angličtiny na denní bázi
  • Přátelský a ochotný kolektiv
  • Odborné a jazykové kurzy
  • Cafeteria
  • Závodní stravování
  • 13. mzda
  • Služební mobil, notebook

Kontakt

Faurecia Group
Tereza Štolová
Horka 34
294 01  Bakov nad Jizerou
Česká republika
Telefon: +420 702 168 341