Part-time Office Support

Hledáme kolegu/kolegyni, čili partnera, který bude:

  • zajišťovat office management pro HR Country team - lety, cesty, agendy, meetingy, eventy
  • koordinovat firemní fleet management - správa vozového parku, komunikace s dodavateli, související administrativa
  • spravovat objednávky a fakturaci
  • spolupracovat na běžících HR projektech - oblast spolupráce je otevřená, vhodné pro někoho, komu není cizí HR marketing, komunikace, případně nábor a vzdělávání

Naše představa o ideálním kandidátovi je následující:

  • dostupnost chodit do práce v sumě cca 20 hodin týdně
  • vzdělání pro nás není rozhodující
  • angličtina by měla být na velmi dobré úrovni, protože část týmu nehovoří česky
  • reporty, konsolidace dat, čísla a prezentace - práci s MS Office má v malíku
  • umí se správně zeptat a je samostatný a zodpovědný

Co u nás kandidát získá?

  • smlouvu formou dohody o pracovní činnosti na 20 hodin týdně
  • flexibilní pracovní dobu - dokážeme se přizpůsobit vašim potřebám
  • neformální tým, který dokáže leccos naučit
  • práci v mezinárodním prostředí, jazyky opravdu využijete :-)
  • vstupní pozici do automotive světa - třeba do HR oboru

Pozici považujeme za vhodnou i pro maminky či tatínky na rodičovské dovolené nebo pro aktivní a zodpovědné studenty se zájmem o dlouhodobou spolupráci.

Kontakt

Faurecia
Kateřina Banýrová
Telefon: +420 606 036 813